background

16 October 2013

ROMPER READY STOCK

Oleh sebab supplier saya asyik beritahu yang stok romper itu tak adalah, lambatlah dan baru-baru ini customer yang order romper lengan panjang semua dipulangkan duit atau terpaksa tunggu sebulan lagi, maka saya telah mencari supplier baru. Seminggu sahaja saya pusing pusing cari supplier dan JUMPA!!

Oleh itu, saya akan cuba adakan ready stock dan kalau pre order pun, setiap 2 minggu boleh dapat barang dah. In shaa Allah. :-)

Untuk bulan ini, ready stock telah masuk pada 11 Oktober 2013 yang lepas dan oleh sebab government servant dah gaji awal dan nak dekat hari raya haji, maka laju jugalah pergerakan ready stock itu. Maka banyak yang telah habis.

Info ready stock setakat 16 Oktober 2013 adalah seperti berikut:

  1. Semua romper untuk BABY BOY saiz 6 bulan telah habis dijual.
  2. Untuk BOY lengan pendek ada saiz ini sahaja: 3M dan 9M
  3. Untuk GIRL lengan pendek ada saiz ini sahaja: 6M, 9M dan 12M
Semua corak random. Tuan/puan kalau nak order hanya beritahu saya nak GENDER apa dan SAIZ apa.
Kalau order dan bayar selewat-lewatnya pada 20 Oktober 2013, barang dapat cepat sebab saya akan pos semua barang pada 21 Oktober 2013 (Isnin).

Re-stock akan dibuat pada 25 Oktober 2013.

Thanks!!

No comments:

Post a Comment